VATTEN ÄR KUL


Diska är kul


En av Thyras nya favoritsysslor är att diska. Först nöjde hon sig med att bara gå runt med diskborsten men nu ska hon stå på en stol bredvid mig eller M och "hjälpa till" att diska. Att greja med vatten är jättekul tycker hon, varje morgon är hon med på toaletten och står på sin pall och säger "tvätta Tyyy". Mamma sa att jag var likadan när jag var liten, jag älskade att diska hemma hos mormor.

Ikväll har Thyra badat och då skulle hon inte bara ha EN leksak med sig i badbaljan utan hon skulle ha hur många som helst. Idag var det alla hennes Teletubbisar som skulle vara med och alla schamponerade hon in...sötis!




Badkompisar



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0