BUSTHYRA

Bus-Thyra har varit i farten igen! Inte helt osannolikt att hon blir en liten entreprenör när hon blir äldre för hon är ganska uppfinningsrik. Se här bara; gör en hatt och en potta av en låda. Kul hade hon under tiden också



Förvandlar en låda till en hatt...



...och det är JÄTTEKUL!



Lådan funkar även som potta



I morgon ska vi på vårt första utevcklingssamtal någonsin som föräldrar. Det ska bli jättespännande att höra vad de har att säga om Thyra. Jag har många gånger sagt att jag skulle vilja vara en liten fluga på väggen en dag på föskolan för att se hur hon är där och vad hon gör, imorgon får vi i alla fall veta lite om hur hon har det på förskolan.

Mormor och morfar var på IKEA i söndags och då köpte de en potta till Thyra. När jag kom hem från träningen var hon nybadad och höll på och grejade med pottan så jag försökte visa henne att hon kunde kissa på pottan och vi turades om att sitta på pottan. Medan jag sitter på pottan och Thyra står bredvid kissar hon en stor pöl på golvet....hmmm kanske har hon inte riktigt förstått det här med potta än  =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tokfia!! :-) Hihi, Hedda kan komma o lära henne! Fast hon är inte lika pottgalen längre som hon har varit men på dagis är det mkt potta som gäller. :-)

2009-05-18 @ 21:13:43
Postat av: Annelie

Haha... Vad sött. Eller så förstod hon precis fast pottan var ju upptagen...? ;)

2009-05-18 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0