EFTERLÄNGTAD STUND

Nu är den äntligen här, stunden jag har väntat länge på! Thyra sover och M är och tittar på Champions Leaguefinalen med fotbollslaget och det innebär att jag nu sitter alldeles ensam i soffan och bara slappar. Jag älskar sådana här stunder då jag kan göra vad jag vill, självklart vill jag inte alltid ha det så här men någon gång då och då. Alla måsten har lagts åt sidan och jag ska titta på tv och surfa runt med filten virad runt benen och ljusen tända...EGENTID!! Får se hur länge mina blå är uppe för när jag nyss nattade Thyra höll jag på att somna...





Kommentarer
Postat av: Sofia S

Onsdagkvällar har enligt mig det bästa programmet på tv att erbjuda, nämligen Greys Anatomi, jag brukar sitta o storböla till det. Sa till Markus vid åttatiden, "gud vad gött, idag är det grey".. Tji fick jag. F O T B O L L. Jag gillar verkligen fotboll, underhållande sport. Men hallå. Hur ofta tittar jag på tv? Mitt grey!! Aja, tur att det går i repris. På söndag när det ska bli soligt o 25 grader, DÅ ska jag titta på tv. :-)

2009-05-27 @ 21:16:53
Postat av: Anonym

Jag har ju aldrig sett Grey´s men jag vet att ALLA verkligen pratar om det programmet. Själv sitter jag faktiskt med fotbollen på i bakgrunden, fast mest surfar jag runt, just nu letar jag säng till Thyra. Ska det bli sååå fint väder i helgen...underbart!

Kram på dig vännen!

2009-05-27 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0