EN OLYCKA

Usch idag hände en olycka här hemma. Jag och Thyra var i köket, hon lekte med sin pall och jag diskade och helt plötsligt ramlar hon och slår i munnen i pallen. Jag hörde på skriket direkt att det gjorde ONT och sen kom den en massa blod!! Min stackars lilla sessa!! Det var ju ingen idé att få någon panik utan jag fick blöta ner en handduk med kallt vatten och försöka få in den i munnen. Till slut stoppade blodet och Thyra lugnade sig, men världens fläskläpp fick hon. Jag tyckte så synd om henne! Får hoppas att läppen har minskat till i morgon och så får vi nog ringa tandläkaren på måndag och kolla så att tänderna inte blivit skadade.



Här ser ni Thyras otäcka fläskläpp, stackars liten!



Kommentarer
Postat av: Sofia o Hedda

Men pluttan då! Usch så det kan gå.. Kramar från oss!

2009-05-30 @ 21:46:35
Postat av: / M;

hihi, va söt han är :D

2009-05-30 @ 21:49:57
URL: http://mobina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0