SKAPANDE HÄNDER

Nu har jag fixat i ordning blommorna med de sakerna jag köpte på Skapande Händer och det blev jättefint!



Så här fint blev det i vardagsrumsfönstret med de nya ljusfaten och vita ljus till det. Har fått en väldig lust till att inreda och göra om här hemma - kul!



Idag var jag inom Skapande Händer igen och köpte några saker som jag tittade på igår men som jag ville hem och tänka lite på först. Tack vare inspiration från Sofia blev det den här fina flätade korgen som gjorde sig jättebra i vardagsrummet. Tack vännen! Sen blev det också en blomma till köksbänken. Jag gillar budskapet som står i blomman...








Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh det var så lite så! Nu ska bara jag få till det också :-) Hihi.. Superfint blev det! Kram på er, hoppas ni har en bra helg i solen!

2009-05-30 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0