FÖDELSEDAGSFIRANDE



Idag har vi firat min farmors födelsedag. Farmor bor i en lägenhet så det skulle bli lite trångt att fira där så vi var hemma hos min faster istället, vilket  var bra för då kunde jag och Thyra ta cykeln dit, M var och spelade fotboll så han var inte med. Vi fick god smörgåstårta och desserttårta som min kusins flickvän Ida hade gjort. Hela vägen till kalaset pratade Thyra om att hon skulle ge Majsan en blomma, en kram och säga grattis. När vi kom innanför dörren var hon lika blyg som alltid så det blev inget av det vi pratade om på vägen dit. Efter ett tag blev hon varm i kläderna och sa både grattis och gav Majsan en kram.





Thyras syssling Naima var med på kalaset,  hon är 6 månader yngre än Thyra. Tjejerna lekte lite tillsammans men mestadels gick de var för sig och grejade.
Här kommer ett litet ihopklipp från kalaset.






Titta lite extra på kortet på Thyra i vänstra hörnet för där har hon på sig det fina armbandet som hon fick av Hedda igår. Jättegulligt att de hade med sig ett litet paket, har en känsla av att det kommer bli välanvänt!



Kommentarer
Postat av: Sofia S

Sötnosen! Kul att hon ville ha armbandet på sig! :-) Fina bildkollage du gjort! :-) duktig!



Vi hörs snart! KRAMIS

2009-05-24 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0