GBG TILL HELGEN

Åhhhh på fredag ska vi åka till Göteborg och det ska bli såååå skoj! M ska sprina Göteborgsvarvet (han har tränat ca 5 ggr så vi får se om han tar sig runt...) och jag och Thyra ska heja på. Förra året åkte vi ner över dagen men då blev det så stressigt eftersom jag givetvis ville shoppa när jag var i Gbg och sen var det så mycket jippon ute vid starten. Så i år åker vi ner redan på fredag och lyxar oss med att bo på hotell en natt, Här ska vi bo. Så hela fredag eftermiddag har vi till shopping och sen blir det nog middag på kvällen, på lördagförmiddag tänkte vi åka till slottsskogen för där finns en jättestor lekplats som jag tror (läs VET) Thyra kommer gilla och sen finns det ju djur där också, och sen finns det även tid över till att strosa runt vid startområdet för loppet. Jag ser fram emot den här lilla trippen jättemycket, bara hoppas att vädret är på vår sida också!!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Det låter jättehärligt! Ha en riktigt trevlig helg, så hoppas vi på gott väder!

2009-05-14 @ 05:50:45
Postat av: Camilla Ö

Låter som en riktigt härlig helg. Kul med shopping.



Du blir också golfänka andra helgen i juni gissar jag =)

2009-05-14 @ 17:43:00
Postat av: Karin

Annelie: Tack så mycket vännen!



Camilla: Ja, shopping är ALDRIG fel ;) japp, jag och Thyra får köra tjejhelg den helgen. Kul för killarna att träffas!

2009-05-14 @ 18:40:32
Postat av: Camilla Ö

Ja grabbarna är bra på det där med att träffas trots att de är utspridda i landet.

2009-05-14 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0