IGÅNG...

Efter en minst sagt kaosartad natt är vi nu igång men en ny dag. M har varit dålig i magen hela natten, haft ont och varit på toa hundraelva gånger och Thyra vaknade till vid 01 (då hade jag sovit 30 minuter för jag var taxichaufför inatt...) och illskrek och sa att hon hade ont.  Jag fick gå omkring med henne, sitta i soffan och till slut lade vi oss i sängen och somnade och då var nog klockan närmare 03! Från 03 och framåt sov Thyra hos mig och eftersom hon inte var helt bra låg hon och vred sig och gnydde, jag vet inte om det var läppen/munnen som hon hade ont i. Eftersom jag var uppe sent igår skulle jag få sovmorgon idag men M har ont i magen så han sover nu och jag och Thyra är uppe. Trots den lilla sömnen som blev inatt kommer dagen bli bra för solen skiner från en klarblå himmel och temperaturen är redan 14 grader!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0