LITE IRRITERAD!!

Just nu är jag lite irriterad för jag har precis missat en dag hemma med mina två godingar! Idag var det ju studiedag på jobbet och jag åkte dit precis som alla andra. På förmiddagen hade vi en inspirerane föreläsning om EL (entreprenöriellt lärande), sen bjöd jobbet på lunch och efter lunch var det lite ventilering om förmiddagen. Vid halv tre pratade jag med rektorn som då säger att jag inte alls hade behövt vara med idag....kunde hon inte kläckt det lite tidigare!!!! Så jag hade kunnat varit hemma tillsammans med Thyra och M i stället....grrrrr!!

Ja, ja...nu är jag i alla fall hemma och om ett tag ska vi iväg till Cissi och Rickard - lyx att få komma hem till vänner och äta och umgås! Ska nog fortsätta leka lite med min "nya" telefon nu, ku att kunna ta emot bilder igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0