LOGGAR UT FÖR IKVÄLL...

Vet inte vad det har varit med mig i eftermiddag men jag har varit såååå trött! När jag gick på Willys kände jag bara för att lägga mig ner och sova, måste ha varit åska i luften eller nåt. Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Har äntligen läst ut min bok och till och med plöjt en till - Martina Haags senaste - nu är det två ungdomsböcker som några elever i skolan läser som jag måste ta mig igenom så vi kan ha bokprat om dem. Jag är ju inte i närheten av dig Annelie men du inspirerar mig!


Så nu loggar jag ut för idag...SOV SÅ GOTT!



Sessan uppkrupen i nya vagnen



Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har också hamnat i någon slags läspaus, för jag har varken hunnit eller orkat läsa, har haft senaste boken i flera veckor... Det går i perioder. ;)

Jag har också en ungdomsbok som vi ska diskutera i skolan att läsa. Kul att du blir inspirerad och hoppas att du känner dig piggare nu när vi närmar oss helgen...;)

KRAM!

2009-05-07 @ 05:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0