MER BLOMMOR...

Nu börjar trädgården och terassen arta sig för nu har jag köpt fler blommor. Jag och Thyra tog en sväng till Lidens i eftermiddag, vi skulle leta efter vita hängpelargoner men jag hittade bara stora sådana och de blir nog för stora för de krukorna och amplarna som jag har tänkt mig. I stället kom jag hem med de här fina vita blommorna. Jag har ingen aning om vad det är för blommor men de skulle blomma hela sommaren sa hon i kassan. Jag vill ha något vitt och rosa till en jättefin korg som vi har fått av Camilla och Linus som ska stå på det lilla bordet vi har på framsidan men jag hittade inga som jag tyckte passade, så det får bli ännu en sväng till blomsterhandlaren en annan dag...



Fina vita blommor på terassen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0