MORSDAG

Idag är det Morsdag så krama alla underbara mammor lite extra idag! ♥


Min dag började med sovmorgon och en lugn morgon alldeles ensam uppe. Thyra sov hos farmor och farfar i natt så det var ovanligt lugnt här hemma på morgonen. Det är konstigt att så fort Thyra sover borta så toklängtar man efter henne så man inte riktigt kan njuta av lugnet hemma. Vid tio kom Thyra hem och vi tog en promenad ner till mormor och morfar för att fira Morsdag där. Mormor bjöd på middag och smarrig rabarberpaj - TACK underbara mamma! ♥


Vår härliga dag hemma hos mormor och morfar


Thyra hade lite svårt att komma till ro hemma hos mormor och morfar så vi lade henne i vagnen och tog en promenad hem, efter en liten stund sov  hon gott. Hon är väldigt snuvig just nu så idag har hon varit lite hängig. Medan Thyra sov grejade M det sista med tv:n i sovrummet och jag slappade i skuggan. Inte likt mig att vara i skuggan men jag var rätt mycket i solan igår så jag vill inte bränna mig för mycket. När Thyra vaknade fick jag en jättefin Morsdagpresent.


Ljuvligt doftande Morsdagpresent från Thyra


Efter träningen nu ikväll använde jag min fina present och den doftade ljuvligt! Tack söta Thyra, du är mammas ALLT! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0