NYA GLAS


Nya fina Pippi-glas



De här fina glasen köpte jag på Åhléns idag. Jag sprang på dem när jag var på jakt efter bestick till Thyra (som jag inte hittade några..) och tänkte att de skulle vara perfekta till Thyra som gillar Pippi väldigt mycket. Hon börjar ju bli för stor för pipmugg nu så ett glas som ser roligt ut och som man inte behöver vara jätterädd om är ju perfekt! Köpte två stycken ifall någon kompis till Thyra är på besök. När vi är i Göteborg i helgen ska jag gå in på Lagerhaus och se om de har några roliga plastglas som också kan vara bra att ha när man har småbarn, också är det ju bra att ha ute på terassen och på stranden i sommar.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh! Jag ser att jag och Hedda får gå på shoppingtur i morgon! :-) Hittar du ngt fint på Zara kan du väl slå mig en signal? Tihi.. Skulle vilja ha ngn bra tjocktröja till henne, du vet de där randiga de hade förra året var ju så bra.. Ngt liknande kanske?

KRAM PÅ ER! Och ha en jättebra helg, hälsa M stort lycka till !:-)

2009-05-14 @ 18:20:29
Postat av: Anonym

Klart jag kollar det! Ringer om jag hittar nåt intressant. Glasen kostade 25kr/st så det var ett bra pris tycker jag =)

Kram, kram

2009-05-14 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0