NYA SULKYN

Idag kom äntligen sulkyn som vi beställt. Vagnen som vi har är vi jättenöjda med, men den har inte ett jättebra sittläge utan Thyra halvligger mer än sitter upp och nu är hon ju så nyfiken på allt som händer runt omkring när vi är ute så därför passade det bra att köpa en sulky, plus att sulkyn är mycket mindre och lättare än vagnen.




Nya, fina sulkyn


Thyra blev överlycklig är hon fick reda på att det stora paketet som kom idag var till henne. Först trodde hon att det var en vagn till dockan men sen när hon förstod att hon skulle åka i den sprang hon runt och ropade "vagn, vagn"...hon var för rolig! Innan vi kunde öppna paketet var jag tvungen att plocka upp tre matkassar och försöka få i Thyra lite mellanmål, hon var inte pigg på att vänta kan jag säga!



Så här roligt var det att öppna paketet!



Thyra var ivrig att öppna paketet så hon rev i paketet men när hon inte fick upp det fick jag hjälpa till och hon stod bredvid och spanade och försökte hjälpa till så gott hon kunde.




Ivrig med att öppna paketet...


...hjälper mamma att få upp vagnen...



...måste spana in vagnen direkt...



...och givetvis provsitta!




Efter det att vi fått upp vagnen var Thyra som fastklistrad i den! Vi har inte gjort mycket annat än åkt runt från rum till rum här hemma. Vi skulle knäppa upp selen för det klickade så roligt sen skulle Thyra kliva ur och sen i igen för att åter igen knäppa selen och sen var hon redo för ett nytt varv här hemma, så har vi hållt på!! Hon satt till och med i vagnen och såg på Bolibompa!




Så här roligt är det att åka nya sulkyn!



Kör dockan i vagnen



Tittar på Bolibompa...givetvis i sulkyn



Det är jättekul att Thyra är så förtjust i nya sulkyn! Efter badet ikväll skulle hon direkt upp i vagnen och sitta där....tillsammans med sin docka. Jag trodde nästan hon skulle ha den bredvid sin säng i natt men hon nöjde sig med att säga god natt till den. Jag tror jag vet vad Thyras första ord kommer bli i morgon...



Direkt till sulkyn efter kvällens bad



Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka underbara bilder! Den när hon sitter framför teven och tittar är helt underbar!

Kram

2009-05-07 @ 05:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0