OJ, OJ, OJ

Jag fulkomligt stensomnade igår i första reklampausen på Desperate Housewives, vet inte vad som hände med mig. Så nu har jag ingen aning om vad som hände i programmet plus att jag hade tänkt göra några inlägg i reklampauserna...ja, ja får ta igen det idag istället.

Nu är sessan på förskolan och jag ska hämta henne idag strax efter två, längtar redan. Vår lilla sessan har kommit in i en ny trotsperiod känns det som, det är bara nej som gäller och det är verkligen ett bestämt NEJ! och hon ska vara tvärtemot heeeela tiden, går inte längre att locka med något och det funkar heller inte att säga tex "du får inte leka med dockan förrän du ätit upp" för hon ger sig inte - bestämd liten dam! Det går väl över om ett tag hoppas jag, tills dess är det bara att vara bestämd så gott det går...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0