RABARBERPAJ


Mumsigt fika i söndags



Mmmm så här gott lyxade vi till det i söndags. Rabarberpaj är lika med sommar för mig, fast än är det inte riktigt sommar tycker jag för värmen har försvunnit lite. Men gott smakade det i alla fall och det får gärna bli fler sådana fikor (fika i plural???) sommar.

Nu har jag precis lagt Thyra och jag hör att hon inte har somnat än, hon skulle ha sin vindsnurra med i sängen så jag antar att det är den hon leker med. M är och tränar fotboll och jag ska laga lite mat så vi har när vi kommer hem från jobbet i morgon, både jag och M jobbar till 17 så då är det skönt om maten är klar.


Kommentarer
Postat av: Sofia S

Gud, det ser smarrigt ut du! :-) Hihi, vi hörs om torsdag.. KRAMIS!

2009-05-18 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0