TGIF!

Härliga fredag är här igen!
Den här veckan har varit väldigt händelserik på jobbfronten så helgen är välkommen. Ska bli skönt att umgås med familjen och få tid att vila upp sig lite, jag har varit väldigt trött den här veckan vet inte om det är vädret eller om det är något annat som gör mig så trött. Helgen bjuder i alla fall på fika med vänner, fotboll och fest.

Det bor allt en liten spexare i Thyra; i morse åkte pyjamasen av och på åkte istället tofflor och solglasögon och så stod hon på toaletten och skrattade och showade.




Tok-Thyra i snygg outfit i morse



Magen fortsätter att krångla på Thyra så ni har jag ringt BVC för att höra vad vi ska göra härnäst, vi har ju tagit bort mjölken men det verkar inte hjälpa. Thyra har visat upp en annan sida på förskolan de två sista dagarna. Hon som brukar vara lite försiktig av sig har tagit för sig lite mer och pratat och skojat massor, hon har busat på ett snällt sätt som en av fröknarna sa. Idag hade hon lagt av två jätteskratt utan någon anledning...härligt att höra att hon utvecklas!

Idag har jag haft lyxig egen-tid hos frissan. Skönt att få klippt bort de slitna topparna och fått fyllt i utväxten. Vet inte vad det är med mitt hår men jag tycker det bara tar längre och längre tid för varje gång jag är hos frissan, idag tog det drygt tre timmar!! M och Thyra kom och hämtade mig och Thyra pratade om att mamma hade klippt sig och att hon också skulle klippa sig...kanske är dags snart för hennes första hårklippning (förutom luggen).

När vi kom hem var Thyra återigen på sitt bushumör...ni kan ju se själva!
.










Ikväll somnade Thyra utan några problem, ingen liten nakenfis som busade runt som igår! Jag och M har lyxat oss med taco (ovanligt!) framför tv:n ikväll...det är ju hockey. Just nu ser det ut som Sverige förlorar och M är som alltid vansinnig på spelarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0