TO DOS

Jaha, idag kom jag hem senare än vanligt så min tisdagspromenad blev inte av, får köra ett extra pass på Friskis iställer. Jag känner att det är hög tid att komma i form nu!! Gäller bara att få vardagen att gå ihop med alla "to dos" som finns. På tal om det så tog jag ikväll äntligen tag i en sak som länge hängt över mig nämligen vår klädkammare. Den är fylld till sprickningsgränsen men nu röjde jag på den ena hyllan så nu finns det lite mer plats. Nu ska jag (vi) ta tag i en annan sak som också hängt över mig alldeles för länge, nämligen att sätta in kort i album. Jag vet inte när jag framkallade korten men jag vet att det var lääääänge sen! Men om en timme är det dags för Desperate Housewives så då får vi se till att vara färdiga.

Åh jag är sååååå godissugen just nu och inget finns hemma!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0