TOMHÄNT

I morse åkte jag till stan tidigt för jag skulle fixa blommor och krukor och göra fint på vår terass och vid ytterdörren, men tyvärr kom jag hem tomhänt  =(

Jag började på torget för där har de massor av blommor och till ett bra pris också. Hittade inga av de blommor som jag var på jakt efter så jag åkte vidare för att leta efter en kruka. Förra året köpte jag en på Krukkompaniet och nu har jag kommit på att jag vill ha en till, men så klart så hade de inte kvar några sådana. Tänka om när man har tänkt sig något speciellt är INTE lätt. Körde med gasen i bott till Lidens och där var jag långt ifrån ensam så jag kollade bara läget. Där hade de blommorna som jag ville ha så jag får hänga på låset där i morgon, men tyvärr hittade jag ingen bra kruka där heller (klart det fanns massa fina krukor men inte till det priset jag vill betala), så jag får leta vidare. Jag som hade tänkt att allt skulle vara planterat och fint idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0