TV-FREAK


Tittar koncentrerat på Bamse



Så här sitter Thyra just nu...uppkrupen i soffan med mina skor på sig och tittar på Bamse. Hon njuter nog för det här är ju tre av hennes favoriter; se på Bamse, sitta i soffan och ha på sig skor. Härom dagen ville hon inte åka till förskolan utan hon ville hellre sitta i soffan. När jag tog kortet belv hon arg och sa "Nej mamma" och flyttade sig så hon såg tv:n...jag stod alltså i vägen för Bamse.

Synd att jag inte hade kameran med mig igår för efter att jag hämtat Thyra på förskolan åkte vi lite spontant till Skogshyddan och åt mellanmål där i stället för hemma. Thyra var så duktig som satt på egen stor stol, men smörgåsen var hon inte intresserad av däremot drack hon upp festisen i ett nafs (var kanske inte så smart att hon fick den innan smörgåsen var klar...) och trots att hon sa att hon var mätt så gick det bra att äta chokladboll (undrar vem hon brås på...)
När vi hade fikat klart gick vi ner till lekplatsen som fanns där och Thyra belv jätteglad över att få leka på ett nytt ställe, var inte jättelätt att få med sig henne hem kan jag säga! Utsikten från fiket på Skogshyddan är jättefin man ser rakt ut över vattnet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0