VAB

Jaha, då blev det lite VAB idag i alla fall...

Planen var att Thyra skulle gå till förskolan idag men precis när vi skulle klä på oss ytterkläderna för att åka iväg blev det dags för blöjbyte och den visade att Thyra INTE borde gå till förskolan idag så det fick bli ilfart hem till mormor istället. Jag fick skynda mig till jobbet, ha min första lektion, ordna vikarie till mina andra två och sen hem till mormor och hämta sessan för mormor skulle till jobbet. Så nu är vi hemma, men Thyra är inte sjuk utan det är något hennes mage reagerar på så jag hoppas hennes mage stabiliserar sig under dagen.

Precis nu plingade det på dörren och där stod postmannen med ett stort paket...Thyras sulky har kommit!! Så fort vi har varit och handlat mat ska vi öppna paketet och kolla in den nya sulkyn...SPÄNNANDE!!



Nya sulkyn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0