VÅR LÖRDAGFÖRMIDDAG

På förmiddagen idag var vi ute i Kedum hos Maria, Per och Klara. Klara är lika gammal som Thyra, tror det skiljer lite drygt en månad bara. När M var pappaledig var Per det också så de var och badade tillsammans varje vecka. Tjejerna lekte jättebra tillsammansidag! Man vet ju aldrig hur det blir när man ska iväg och leka med någon och Klara träffar vi inte så ofta heller. Men det gick som sagt bra, trots att Thyras morgon har varit allt annat än glad och att hon somnade på vägen ut. De härjade runt så mycket att Thyra stensomnade på vägen hem och därför inte har ätit lunch än, får nog gå och väcka henne strax. Tyvärr glömde jag kameran hemma i allt gnäll här i morse så jag har inga bilder att bjuda på.

Jag kan ju bjuda på en bild på de snygga skorna jag ska ha på mig ikväll på min svägerska Marias 40-årsfest. Förra helgen var vi framme på stan för att se om det fanns några fina skor som passade min outifit och som hade ett bra pris, men då hittade jag inga i min storlek så jag tänkte att jag får ta några som jag har hemma. Men sen igår när jag provade det jag skulle ha på mig tyckte jag inte att några skor som jag hade passade så bra till så jag och mamma kastade oss ner till stan idag. Och resultatet blev ju bra! Skorna som jag kikade på förra helgen fanns helt plötsligt i min storlek, och sköna var de också...så jag slog till på ett par!



Nya skor som ska premiäranvändas ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0