VÅR TRIPP TILL GBG DEL II

Natten på hotell var riktigt bra, vi sov skönt alla tre och Thyra vaknade vid 7-tiden. "Nana tell" gick hon omkring och sa hela fredagen och lördagen och det lät så mysigt när hon sa det. Vi gjorde oss i ordning för att äta frukost och tyckte att vi var rätt tidiga som gick och åt redan vid 9, men i frukostmatsalen var det FULLT. På hotellet bodde måååånga som skulle spring GBG-varvet. Men till slut fick vi oss ett bord, men Thyra var inte så sugen på att äta utan ville hellre stå på stolen och greja med allt annat än att äta. En knäckemacka gick ner i alla fall.



Thyra framför tv:n är ingen ovanlig syn



Sitta i nya vagnen är vääääldigt kul


Efter frukosten checkade vi ut för att åka till slottskogen och den stora lekplatsen som finns där. Thyras ögon blev jättestora när vi kom dit och hon fick se alla saker som fanns där. Det var full fart hela tiden, alla sakerna skulle testas och hon var inte så blyg som jag trodde hon skulle vara utan gick lite svängar utan mig och M.






















Den här lekplatsen kommer det nog pratas länge om. Jag trodde det skulle vara svårt att få med henne där ifrån men det var bara att vinka hej då till lekplatsen och alla barnen. Sen tog det inte mer än 10 minuter så sov Thyra gott i bilen, så M kunde äta i lugn och ro och jag hann med lite sista-minuten-shopping på Frölunda Torg. Det första jag gör när jag är där inne är att gå och titta efter något till Thyra (som om hon inte fick tillräckligt med kläder igår!) sen kom jag på mig själv och tittade efter något till mig istället. Jag hittade faktiskt en fin randig tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0