VECKOHANDLING OCH STÄD

Thyra och jag var på Willys förut ochveckohandlade så nu har vi ett välfyllt kylskåp igen. Thyra tycker om att följa med och handla och helst ska hon plocka i äpplen och bananer och packa påsarna.



Sötnosen redo för att åka och handla mat


När vi kom hem och jag skulle ställa in tvätt- och sköljmedel i tvättskåpet upptcäkte jag en mindre rolig sak....det gamla sköljmedlet var inte ordentligt påskruvat OCH hade ramlat så det var sköljmedel i heeeela skåpet. Med fulla matkassar, en Thyra som gnäller och vill öppna paketet med vagnen i och samtidigt är hungrig var det inte helt lätt att fixa allt på en gång, så jag stängde till skåpet igen och fixade allt det andra först...men nu är det fixat så nu luktar det sköljmedel i hela huset.




Tvättskåp FULLT med sköljmedel...inte kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0