GODNATT

Ikväll ska jag verkligen komma i säng i tid, har varit trött de senaste mornarna. Beror säkert på det gråa, tråkiga vädret men också på att jag kommit i säng senare än vanligt.

Tankarna går ikväll till våra vänner vars prinsessa kämpar på. Fick ett sms nu ikväll och det påminner mig om att alla inte har det så bra som vi och det gör att jag vill krama mina älsklingar lite extra. Det går inte att föreställa sig hur de har det hur mycket man än försöker. När ett nytt liv kommer til världen ska inget gå fel utan allt ska bara vara som en magisk dröm, tyvärr är livet orättvist och vissa måste gå igenom hemska saker. Usch och fy för sånt!

Nu ska jag pussa lite extra på min sessa och sen sova..GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0