LUGNET HAR LAGT SIG

Sessan sover, jag har varit och tränat, städningen är avklarad, kläder till morgondagen är framplockade, veckohandlingen är gjord.... nu kan lugnet infinna sig uppe i Furuhäll. Snart är ännu en helg här och den här helgen är speciell för M fyller år! Så på söndag ska det sjungas "Ja må han leva" och ätas tårta :)

I morogn är det äntligen tidig hämtning på förskolan, det har varit tre långa dagar på jobbet för mig den här veckan (jag som bara är van vid två). Jag och sessan ska ge oss på att baka kaka till M's kalas. Vi hade lite planer på att åka och vaccinera oss i morgon men det bästa är nog om vi väntar till nästa vecka för då kan hela familjen vaccinera sig samtidigt. Vi får försöka hålla oss friska i helgen :)


I det här gråa och trista vädret får vi drömma oss tillbaka till sommaren (de få dagar det var fint väder...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0