SÅ DET KAN BLI...

Efter att ha spenderat hela fredag eftermiddag på akutmottagningen (som tur var var det inget allvarligt) kom jag LIIIITE efter i min planerings, men men helgen har susat på ändå. I fredags var det julbord med M's jobb. Vi var på ett jättehäftigt ställe i Skövde, det var som ett gammalt museum och han som hade berättade gamla historier om alla föremålen som fanns där. Med tanke på uppladdningen inför kvällen (i-ordning-fix på 30 min) var jag inte helt laddad för kvällen men gjorde mitt bästa iaf.




I går adventspyntade vi här hemma och på kvällen var det lugnt. Jag och Thyra bakade en kaka för det hade jag lovat henne att göra i fredags. Ingen av oss orkade mer än sitta i soffan och titta på Robinson. Nu idag har vi varit på stan en sväng och nu väntar kalas nr 2 för Mackan :)




Första advent i Lidköping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0