SNART SLUT PÅ LOVET

Jaha, då var det snart slut på det här sköna höstlovet. Jag har verkligen njutit varje sekund hemma tillsammans med Thyra. Jag gillar mitt jobb massor men det är skönt att pausa lite i den hektiska vardagen och ta sig tid att bara vara lite. Den här gången har det verkligen funnits tid till att bara vara, annars brukar jag trycka in så mycket jag bara kan när jag är ledig så det nästan blir mer hektiskt än vanligt, men inte den här gången. Tyvärr har jag varit lite hängig med förkylning och lite feber men det blir väl så när kroppen tillåts slappna av. Bara hoppas på att rösten är tillbaka i morgon.

Idag är en riktig slappardag. Vi var vi tomten tidigare i dag och tittade lite och nu slappar grabbarna (M+kompis) framför TVn, Thyra sover och jag surfar. I eftermiddag kommer pappa och min bror hit för att titta på fotboll, sen blir det till att förbereda för en ny jobb/förskolevecka. Det är nog bäst att hoppa över träningen idag så förkylningen inte blir värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0