TORSDAG HEMMA HOS OSS

Det har varit en helt vanlig torsdag hemma hos oss. En helt vanlig torsdag innehåller tvätt, städ och handling, ingen dag som står högst upp på favorit-dags-listan direkt men när man som nu landat i soffan är den rätt go :).

I morgon ska Thyra få sova hos farmor och farfar för jag och M ska på julbord med M's jobb. Jag har hittat min outfit och jag är nöjd med den, det fick bli en blandning av nytt och gammalt. Ska bara fixa några sista detaljer i morgon :). Thyra kommer få det kanonbra medan vi roar oss. Full uppmärksamhet av farfar och farmor och lek med kusin Ebba tror jag det blir. Jag och M ska försöka njuta av lite sovmorgon på lördag, känns som det kan behövas för även om vi har en prinsessa här hemma är hon en morgonpigg prinsessa ;). Sedan ska det adventpyntas....MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0