VACCINERADE

Nu är hela familjen vaccinerade. Thyra var jätteduktig och sa ingenting när hon fick sprutan och blev inte något ledsen efteråt...vår duktiga tjej! Än så länge har vi inte känt av några biverkningar och jag hoppas vi slipper det.

Idag har vi varit ute i Blänkås och träffat härliga vänner - fyra lekfulla småtjejer och tre pratglada mammor :) Vi träffades väldigt mycket när vi alla var föräldralediga men nu går det längre tid mellan våra träffar (inte så konstigt med den stressiga vardagen vi alla lever i), men varje gång vi ses har vi alltid lika trevligt :)

Nu ikväll har jag varit och tränat och det var SKÖNT att få röra på sig och få lite egen tid. Rensa skallen lite är aldrig fel. Idag kom också KALKYLEN som vi väntat på och det såg BRA ut!!



Vår DUKTIGA tjej ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej vännen!

Skönt att ni är vaccinerade, ni slipper säkert biverkningar :)



Nyfiken på huset, kom på i förrgår när jag lagt på luren att jag glömde att fråga om huset juh! Förlåt! Får ta och ringa er i slutet av helgen så jag får veta mer :)



Kramar i massor från oss!

2009-11-25 @ 22:17:19
Postat av: Farmor.

duktig flicka,brås på farmor.Kanske att pappa var mer rädd än Thyra.Väntar på att det ska bli fredag eftermiddag så att jag får hämta henne.

2009-11-26 @ 08:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0