AJ, AJ, AJ...

...vilken träningsvärk jag har i mina armar/axlar/skuldror idag! Igår var jag på ett kombinerat skivstång och konditionspass och det känns idag kan jag säga. Bättre blev det ju inte av att vi hade friskvård med jobbet idag (hade studiedag) och då gymmade vi i en timme. Vågar inte tänka på hur det ska kännas i morgon.

På vägen hem från jobbet cyklade jag inom en butik i stan som ev kunde ordna fram ett par höstskor till Thyra. För en gång skull hade jag TUR och de kunde ordna fram ett par skor i Thyras storlek. Så skönt att det är ordnat!

Jag köpte årets första julklapp idag! Har nog aldrig köpt en julklapp så tidigt förut. Hoppas jag bara kommer ihåg den när det väl är dags att ta fram dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0