ÄNTLIGEN x 2

Som jag har letat efter ett par snygga stövlar, i flera år har jag egentligen letar. Förra året köpte jag ett par som jag var nöjd med men de är lite av den klumpigare modellen som passar bra när det är lite snö ute. Så jakten efter ett par snygga, sköna och inte för varma stövlar att ha på jobbet har fortsatt....tills här om dagen. Jag har spanat ett tag på ett par stövlar som har känts ok så när jag skulle gå och köpa dem var jag (som alltid) för sent ute, min storlek var slut. Jag gick lite längre in i affären och DÄR stod dem, stövlarna som jag letat SÅ länge efter. Nu är de mina! Man skulle kunna beskriva det som kärlek vid första ögonkastet. Gissa om jag var lycklig när jag gick där ifrån :)



Mina efterlängtade stövlar, äntligen är de där de hör hemma ;)


En annan sak att vara lycklig över är att jag äntligen fått hem mitt efterlängtade fat. Jag önskade mig det när jag fyllde år och då fick jag presentkort för att köpa det. Men jag fick inte tummen ur förrän i våras att köpa det och då hade de så klart inte något hemma så de fick beställa det. För några veckor sedan finns det nu hemma hos oss :)



Det här fina fatet dukar vi numera med här hemma.






Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag älskar också det fatet, fast vårt är lila.



Ha en riktigt skön helg!



KRAM

2009-10-02 @ 17:34:11
Postat av: Karin

Visst är det fint! Funderar på mattallrikar i samma :)



Kan vi inte boka in en date på höstlovet??

Kramisar

2009-10-02 @ 18:01:21
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0