EFTERLÄNGTAD TID VÄNTAR

Just nu känns det väldigt BRA i kroppen, anledningen är bland annat att det är fredag i morgon. Sen kryddar vi det med fest med jobbet i morgon, lekdate med vänner X 2 på lördag, Ullared på söndag och ledighet i EN vecka....ni förstår kanske att jag mår ganska så bra nu :) Kan nog behöva en vecka ledigt efter den här helgen! Fest i morgon alltså, minns knappt när jag var på fest senast. Ska bli kul att få klä upp sig lite och träffa jobbarkompisarna utanför jobbet.

Jag var hos frissan idag, ÄNTLIGEN var min favvofrissa tillbaka. Har fått för mig att jag ska spara ut håret lite. Vet inte varför egentligen för jag trivs väldigt bra i den korta frisyren, men jag har bestämt mig för att spara fram till jul ialla fall sen får vi se. Sååå skönt att få fyllt i utväxten, nu vågar man visa sig bland folk igen :)

Nu säger jag GODNATT, imorgon när vi vaknar är det F R E D A G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0