HÖST

Åh vad fint det är ute nu! På vår promenad till bussen i morse och nu på vägen hem gick vi förbi massor av underbart vackra höstträd. Solen skiner och löven skfitar i alla möjliga fina färger, en dag som denna är hösten bra fin!

Thyra sov i vagnen nu när vi gick hem och då passade jag på att gå genom Villa Giacominaparken, där gick vi massor när Thyra var liten. Jag blev nästan lite rörd när jag gick där och såg alla fina träd och löv och tänkte tillbaka på tiden då sessan var en liten bebis och vi var lediga så här tillsammans varje dag. En underbar tid var det som nu är utbytt mot en lika underbar tid men på ett annat sätt. Jag njuter verkligen det här höstlovet varje sekund!



Underbar höstdag!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag håller med dig. Hösten är verkligen underbar!

Kram!

2009-10-29 @ 16:07:54
URL: http://stundpajorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0