KRIS!!

HJÄLP det är KRIS här hemma just nu! Min vän som varit mig trogen i närmare 10 år (!!) har svikit mig idag när jag behöver den som mest! Vad svamlar jag om... jo min kära plattång så klart! Den är kaputt, over, slut, trasig! Och här står jag med nytvättat hår... nåja nästan iaf, kunde varit så. Jag är på väg in i duschen och håret är i stort behov av en tvätt och det går inte om jag inte kan platta det sen. Vad ska jag göra?! Strunta i att tvätta det och skämmas hela dagen i morgon eller tvätta det och inte platta det och skämmas hela dagen i morgon? Pest eller kolera? Shit, hjälp mig någon!! Eller läääp som Thyra hade sagt :)


Kommentarer
Postat av: farmor

2009-10-14 @ 20:03:40
Postat av: farmor

Mackan får åka och låna av någon.men du är söt i lockar också

2009-10-14 @ 21:47:51
Postat av: Annelie

Gör som jag har tJJJAAAATAAAAt på dig i alla år - visa ditt fina, naturliga hår! :)



KRAM

2009-10-15 @ 05:57:44
URL: http://stundpajorden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas vi får se resulatet ;-) Hihi, jag vet hur det är med de där "ostyriga" lockarna.. Om de ändå gjorde som jag vill brukar jag säga.. :-) HOppas ni får en skön fredag! KRAMAR

2009-10-16 @ 08:25:45
Postat av: Anonym

Sofia var det som skrev :-)

2009-10-16 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0