NU ÄR VI REDO FÖR HÖST

Äntligen har vi fått tag i ett par höstskor i Thyras storlek så nu är vi redo att möta hösten. I morgon ställs tennisskorna i garderoben för att ge plats för ett par rejälare och varmare skor. Vi har haft lite dåligt samvete för att vi skickat Thyra till förskolan i tennisskor trots att det varit nollgradigt ute, men nu är det slut på det :) Vi hade ett par liknande skor förra hösten och de var vi jättenöjda med så det känns som ett bra köp.

Förra året hade vi inga fodrade gummistövlar men jag tror att det kan vara ett bra köp den här hösten i och med att det är förskola och en massa utelek i alla väder som gäller nu. Ska bara hitta ett par i rätt prisklass. Trots att de bara är småttingar så kräver de många olika skor - höstskor, gummistövlar, vinterkängor...


Rejäla skor att ha i höst.


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad synd, jag sålda heddas som hon hade i våras på tradera för bara ett par veckor sedan annars hade ni ju kunnat ta dom! tror det hade varit bra strl. mitt tips är pax, de kostar 199 eller 249, eller cerox som jag köpte till hedda nu på hectors, de är lite mjukar och regälare gummi (typ crocsgummi), de kostade 199 och hon som sålde dem till mig sa att när det går under nollgradigt så värmer de ist för att kyla som "vanligt" gummi. KRAMIS, vi hörs snart

2009-10-08 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0