VINTERKLÄDER

Igår lovade jag ju att visa vad som var i paketen jag och Thyra hämtade ut men jag hann inte med det, så det får bli nu istället. Bättre sent än aldrig sägs det ju :)



Vinteroverall och vinterkängor att ha när man ska leka i snön...




...och lite finare jacka och stövlar att ha när man ska åka till stan eller på kalas.



Nu är vi redo för att ta emot vintern. Det är till och med lite så att jag längtar efter att ta på vinterkläderna så vintern får gärna komma tidigt i år ;) Det enda som fattas är en riktigt varm vinterjacka till mig. Det är alltid svårt att veta vad man ska köpa för overall. Nu i år kommer Thyra säkert leka mer i snön än vad hon gjorde förra året, men jag tror att den vi har köpt kommer hålla måttet. Vinterkängorna är liknande de som vi hade förra året och de var varma och sköna. Både vinterkängorna och stövlarna var två fynd och då är det extra roligt att shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0