ÄR HÖSTEN HÄR NU?

Idag känns det som om det är höst ute. Det blåser och regnar om vartannat. Alla på jobbet har känt sig lite ruggiga idag. Det kan ju passa bra med en liten runda till storstaden i helgen och kanske hitta några bra höstskor och andra höstplagg  :)

Nu sitter jag på jobbet och väntar på föräldramöte. Idag är det en låååång arbetsdag men så är det ibland. Jag pratade nyss med M och Thyra och då kände jag bara att jag ville HEM! Men om förhoppningsvis två timmar är jag hemma hos mina godingar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade också föräldramöte idag. Det är alltid roligt men SÅÅÅ skönt att komma hem! Ha det så kul i storstan, det låter supermysigt!

2009-09-22 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0