BÄSTA DAGEN PÅ VECKAN

Idag är det bästa dagen på veckan - FREDAG! Jag lämnade jobbet nöjd för första gången den här veckan vilket känns skönt inför helgen. Visserligen har jag med mig lite jobb hem men jag hann med mycket idag. Jag hämtade Thyra vid tvåtiden och efter det var vi bara hemma och myste. Eftersom det regnade så när M slutade jobbet åkte vi ner och hämtade honom (hoppas på gengäld när det är min tur att cykla).




Nu ikväll har vi haft en riktig hemmakväll. Det blev en favorit till middag nämligen tacos. Thyra hjälpte till att lägga alla grönsaker i skålar och sen ställa fram det på bordet. Hon är för söt nu när hon ska hjälpa till med allt. Självklart går allt mycket lättare när vi har gott om tid och inte är stressade :) Känns som en repris av förra fredagen men Thyra sover sen några timmar tillbaka och jag och M sitter nu i soffan och njuter av lugnet efter en hektisk jobbarvecka.


I morgon skulle jag och Sofia åkt till Göteborg och shoppat till oss och småtjejerna men Sofia har precis börjat läsa och kände att tiden inte riktigt räckte till så vi skjuter på det ett tag. Istället blir det jag, M och Thyra som gör en liten utflykt till Gbg. Ska bli skoj att göra en liten familjeutflykt. Ännu roligare är att vi har bokat in ett besök hos Camilla, Linus och Leia i slutet av september. Längtar sååå efter att få gosa med Leia ♥ som har växt massor sen sist vi träffades.



 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken mysig fredag ni har haft! Trots trist väder.. Här åts det också tacos, en riktig fredagsklassiker! :-) Vad skönt att höra att ni kommer i väg ändå, har haft så dåligt samvete för att vi inte kommer iväg i morgon men som du säger, tiden räcker inte riktigt till. Har suttit hela kvällen och skrivit så jag hoppas kunna få lite helg lör-sön. När vi helt plötsligt går på heltid båda två (och lite till), så blir tvätt och annat nödvändigt liggandes så helgen kommer gå till att bara hämta oss och komma i kapp för det har varit två hektiska veckor sedan jag började men nu tror jag att jag börjar komma in i allt! :-) Skoj är det i allafall. Vi hörs snart vännen, hälsa familjen och ha det så mysigt i morgon! KRAMAR

2009-09-04 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0