BÄSTA STUNDEN PÅ VECKAN

FREDAGEN är här...bästa dagen på hela veckan! Det är ju bara måndag och fredag i veckan känns det som, det där emellan flyter bara ihop. Idag har det varit en bra dag på jobbet och jag hann med en snabb sväng på stan innan jag hämtade sessan. Vi ska på barngymnastik för första gången nästa vecka och då måste man ju ha gympabrallor :)

Eftersom jag var tidig till förskolan idag sov Thyra när jag kom men hon vaknade snabbt till med hjälp av alla vakna kompisar :) Vi styrde bilen mot badhuset för att spendera eftermiddagen där. Vi har inte varit och badat sen i somras när vi var i Smögen så det var på tiden och det var UPPSKATTAT kan jag säga. Thyra pratade konstant om att bada i bassäng hela vägen ner till stan. I bassängen var hon som en fisk och ville vara i hur länge som helst :) Vi hade en mysig mor-dotter-eftermiddag och Thyra var på jättebra humör och jag njöt hela tiden!

Nu ikväll har vi haft fredagsmysmiddag tillsammans och sessan har precis lagt sig och jag och M har satt oss till rätta i soffan. Det blir till att titta på Idol en stund och sen ska vi rita planlösning för nu har vi nämligen hittat ett nytt hus som jag känner är det bästa hittills...spännande!



Mys med familjen är det klart BÄSTA som finns ♥ (bilden är tagen för ca ett år sedan)


Kommentarer
Postat av: Camilla Ö

Spännande att ni hittat ett hus som ni gillar =)

2009-09-19 @ 08:07:18
Postat av: Karin

Ja, det känns jätteskoj! Är supersugna på att sätta igång! Hur går det för er?

2009-09-20 @ 18:05:01
URL: http://justharochnu.blogg.se/
Postat av: Camilla Ö

Huset är byggt (stommen alltså) o garaget också. Men nu lär det nog stå still ett tag tyvärr. Men det är ju "bara" ca. 5 månader tills vi får flytta in.

2009-09-22 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0