DET VAR ETT TAG SEN NU...

Hej och hå vad dagarna går! Hinner som vanligt inte med allt som jag tror jag ska hinna med på 24 timmar, men den här veckan har än så länge bjudit på spinning (!!), Blingo-party, fotboll och mer träning. Jag sätter utropstecken efter spinning för det är verkligen något som jag INTE tycker om. Men en jobbarkompis till mig ska bli instruktör på det nya gymmet i stan och han ville göra igenom sitt pass med oss en gång, och då är det väl klart att man ställer upp  ;) Känner mig riktigt nöjd som klarade av hela passet och idag har jag ingen direkt träningsvärk heller.

I tisdagskväll var jag hemma hos Frida, en gammal jobbarkompis, på Blingo-party. Det är ett klädparty med ekologiska barnkläder. Jag köpte inget den här gången heller (har varit en gång förut), det är inte riktigt min stil på barnkläder.

Nu ikväll har M några jobbarkompisar hemma och de har tittat på fotbollen. Jag rymde hemifrån och passade på att träna :) Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa boken som jag just nu håller på med. Jag läser "Låtsas Kungen" av Torgny Karnstedt. Jag har inte läst något av honom tidigare men han ska komma och föreläsa för våra elever om några veckor så jag tänkte det kunde vara kul att ha läst något av honom. (Såg att det var IDOL på tv nu så boken kanske får vänta lite...)


Vårt älskade lilla ♥ som vi ÄLSKAR obeskrivligt mycket! Du är vårt ALLT! Här har hon på sig ett av plaggen vi köpte i Gbg, tunika från Zara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0