GOD MORGON

Kvällen igår blev inte riktigt som planerat, men det gjorde inte så mycket. Tanken var att jag och Thyra skulle vara ensamman hemma och ha en mysig tjejkväll medan M var i Göteborg med jobbet. Men M mådde inte bra så han kom hem på kvällen så det blev en familjefredagskväll. Inte blev vi ledsna för att pappsen kom hem, tvärtom skönt att ha hela familjen samlad.

Vi åt gott och sen blev det Idol och Kändisdjungeln på tv. Idol var helt ok men det andra programmet var väl ingen hit direkt. Det blev rätt tidigt i säng igår och tur var väl det för sessan kom och väckte oss (mig) redan vid 06.20. Jag tror vi MÅSTE korta ner hennes middagslur lite.

Nu tittar jag och Thyra på Bolibompa och M sover (fuskigt att han inte är lika lättväckt som jag). Snart blir det frukost och sen ska vi nog åka till en lekplats och leka. Morgonen bjuder på solsken så då får vi passa på att vara ute. Rätt skönt att inte åka fram på stan och trängas med en massa folk utan bara vara vi.

GOD MORGON PÅ ER ALLA MORGONPIGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0