ROLIGT SAMTAL

I helgen ska vi åka till våra vänner i Lerum och jag har längtat länge efter att få träffa dem. Lilla Leia kommer har vuxit massor och när jag pratade med Camilla tidigare i dag hörde jag henne i bakgrunden fara runt i sin gåstol. Fatta hon åker gåstol nu! Jag bara måste få träffa henne och gosa med henne. Även fast vi bor ganska nära varandra så träffas vi allt för sällan, jag missar ju massor av hennes framsteg!

Jag blir alltid lika glad av Camillas telefonsamtal. Hon är en så härlig person som alltid ger mig positiv energi till skillnad från vissa som bara tar energi ifrån en. Det kommer bli en kanonhelg nere i Olofstorp. Ska bli skoj att se hur tjejerna kommer reagera på varandra :)

Nu är det Idol som gäller, men bara i bakgrunden för här hemma är det städ som gäller på torsdagar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är för söt :) Du vet att jag tycker precis samma! Ska bli så kul att se er imorrn :)



puss och kram

2009-09-25 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0