SNART F R E D A G IGEN!

Oj, oj, oj vad veckorna springer iväg, snart är det FREDAG igen! M tränar fotboll och Sessan ligger i sin säng och läser (det är det nya nu) så jag passar på att blogga lite. Jag märker att jag inte hunnit med bloggen så bra den här veckan, inget inlägg sen i måndags och massor av bilder i kameran...så kan det bli ibland.

Idag känner jag mig ganska så sliten det har varit en minst sagt händelserik dag på jobbet idag och jag har varit med om något som jag aldrig tidigare varit med om och jag hoppas jag slipper vara med om det igen. Men det är bara att släppa och gå vidare och blicka fram mot helgen som snart är här. Den här helgen bjuder på bad i morgon och sen familjemys på kvällen. På lördag ska vi till Vara konserthus med Sofia, Marcus och Hedda för där är det teater och massa annat skoj för våra tjejer, sen blir det fotboll (ja vi ska för en gång skull försöka komma iväg och titta när M spelar). På söndag blir det lekdate hos fam Andrén-Sekund. Jag känner på mig att det kommer bli en BRA helg, vi har underbara vänner som vi ska umgås med och tid för en massa familjemys precis som en helg ska vara :)



Så här kan tokig kan man vara när man tittar på Bolibompa på morgonen...




...eller så kan man riva ur hela tvättkorgen för att hitta sitt smutsiga favoritlinne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0