SNART NY VECKA

Så var den här helgen förbi, helt sjukt vad fort en helg går. Känslan när man kommer hem från jobbet på fredagen är ju bara så skön, men lika fort kommer söndagsångesten över en. Antar att det är så livet är, det är bara upp till oss att fylla tiden med en massa härliga stunder som man lever länge på.

I lördags var vår lilla familj på utflykt till Göteborg, syftet var att SHOPPA :) Det var mycket folk som alltid i Götet, än mer en lördag. Men vi hade gott om tid på oss och strosade runt i centrum. I vanliga fall brukar vi spendera mest tid i Nordstan men den här gången var vi knappt alls där. Kul att se lite andra affärer. Thyra tyckte väl inte att det var jättekul att gå i affärer hela dagen så nästa gång får det nog bli barnfritt, det blir lite mer effektivt så  ;) På tal om nästa gång...snart blir det shopping igen like the old days. När vi ska ner till Lerum till våra vänner Camilla, Linus och Leia ska jag och Camilla åka in till Göteborg och shoppa (utan barn), kommer bli precis som på den gamla goda Växjö-tiden...LÄNGTAR redan! Nostalgi!

Vi fick med oss några påsar hem alla tre. Thyra kommer inviga en tunika från Zara redan imorgon, ska försöka fota så ni får se. Oftast brukar det bli Thyra som får mest kläder men den här gången hittade jag en hel del till mig också - SKOJ! Kände att jag behövde uppdatera min garderob lite :) När vi kom hem fick jag värsta rycket och rensade ur HELA min garderob, så nu hänger där bara kläder som används allt annat ska packas ner i kartonger. Onödigt att ha en massa sommarkläder som hänger och bara tar plats. Har jag sagt att jag gillar ordning och reda  ;)

Har tränat ikväll, tredje gången den här veckan, nu börjar det likna något. Golven är skinande rena och tvättkorgen går att stänga så nu loggar jag av och säger GOD NATT.


 


Strosar runt på gatorna i Gbg. Thyra inviger sin nya tuffa jeansskjorta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0