SPELKVÄLL

Efter all lek på dagen igår fortsatte vi på kvällen. Cissi och Rickard frågade om vi ville komma hem till dem på spelkväll och det tackar vi ju aldrig nej till. Vi var ett glatt gäng som alla (i alla fall jag och Cissi) gick in för att vinna. Jag vet inte vad det var igårkväll men jag vann inte en enda gång!



Ena laget som tyvärr förlorade första spelet. Freddes arm sticker fram till höger.




Andra laget som hade en väldig TUR igår ;)



Thyra var med igår och hon stortrivs hos Cissi och Rickard. Efter alla besök hemma hos dem vet hon precis var alla leksaker finns, så vi hann inte vara där många minuter innan det såg ut så här...


C & R har MÅNGA roliga leksaker!


Thyra bestämde själv utstyrseln för kvällen :) Här ser det ut som att hon ska flytta till C & R.

T A C K för en jättetrevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Rickard

TUR???

Det var det grövsta påhoppet jag varit med om!

2009-09-14 @ 16:00:57
Postat av: Karin

Ha, ha, ha...tror inte det på långa vägar är det grövsta påhoppet du hört. Det var ju bara sanningen ;)

2009-09-14 @ 21:38:35
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0