TRÖTT I HUVUDET

Oj, oj, oj så mycket det är på jobbet just nu. Dels är det en del nya saker för mig som är ny men framförallt är det MÄNGDER med individuella planeringar som ska göras och en MÄNGD material att ta fram som är anpassat efter varje elev plus alla möten som avlöser varandra...listan kan göras lång. MEN jag gillar mitt nya jobb massor så det är väl därför jag går in för det så mycket som jag gör. Jag skulle aldrig kunna gå till jobbet och inte göra mitt bästa, det existerar inte. Priset får man ta när man kommer hem och "dör" i soffan  :)

Hittade den här bilden på vår lilla sötnos i kameran, tror den är tagen när vi är på väg till förskolan en morgon.




Är det en blivande "gangster" vi har här hemma som ska gå men luvan uppe hela tiden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0