UT OCH ÅKA LITE

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, dels för att jag känner mig trött, dels för att Thyra säkert vaknar tidigt i morgon (5.30 idag) men allra mest för att vi ska ut och åka i morgon. Vi ska till våra vänner Camilla, Linus och Leia i morgon. Planen är att komma i väg så snabbt som möjligt i morgon för jag och Camilla ska göra stan en sväng och med tanke på att det är löningshelg så är det nog många som har samma plan som vi :)

Vi ska stanna över natt hos fam Ebefors/Rogersson så vi får lite längre tid än annars att umgås. Känns jätteskönt att inte behöva titta på klockan och tänka på att köra dit och hem samma dag. Åh det kommer bli en supermysig helg i Olofstorp!

Kram och god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0