21:25

 Jaha, då har min och Thyras lediga dag snart nått sitt slut. Otroligt lyxigt att få vara ledig så här mitt i veckan. Tempot i dag har varit LUGNT, nästan för lugnt jämfört med vad man är van vid. Efter Thyras middagsnap bakade vi chokladbollar, första och sista gången tror jag. Det gick bra men det var ju klenigt ÖVER ALLT! Hon brås verkligen på sin far när det gäller att klena ner i köket ;)



Nu i kväll har jag äntligen kommit i väg och tränat, tack vare Sofia! Vi testade på cirkelfys och det kommer garanterat kännas i musklerna i morgon, men det är ju så det ska vara. På torsdag ger vi oss på det igen! När jag kom hem fann jag mina godingar i soffan, Thyra sovandes på M. Hon hade varit oroliga i kväll och inte velat sova i varken sin säng eller vår, hoppas hoppas hon inte är på väg att bli sjuk. Nu sover hon i alla fall i sin säng och vi ska snart sova i vår. Hoppas hon upprepar natten som var för då sov hon HELA natten i sin säng. That's my girl!



Det BÄSTA jag har!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Godingar! Tänk, för ett tag sedan låg man så ofta i soffan! Tiden går snabbt.. Hoppas du får en bra dag på jobbet igår och tack för igår! Som du sa.. i morgon ger vi oss på det igen!

2010-02-03 @ 08:23:33
Postat av: Sofia

Förresten.. om du vill ha lite sommarinspiration, kolla här: http://www.howtokissafrog.com/

2010-02-03 @ 08:24:50
Postat av: Karin

Åh sååå mycket fint! Man blir ju helt sjuk...

2010-02-04 @ 22:17:23
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0