EN DAG MED VÅRA VÄNNER FRÅN OLOFSTORP

Söta Camilla och Leia spenderade sin dag hos oss i går. Vi började dagen på öppna förskolan där jag tror Thyra kände sig hemma för hon vågade ta för sig en del, fast med mamma i lagom närhet. Sångstunden var spännande för då satt hon koncentrerade till tusen och lyssnade och härmade efter.


Lek på Öppna Förskolan



Planen var att tjejerna skulle sova efter all lek så jag och Camilla kunde luncha i lugn och ro, Leia gjorde som var tänkt men inte Thyra. Hon skulle minsann inte sova fast hon satt och nästan hängde över bordet så trött så trött, men sova det kan vara farligt för då kan man missa något. Men hon skötte sig jättebra och satt och mumsade på en knäckemacka så jag och Camilla hann allt prata en hel del :) Sen somnade en trött sessa i bilen på vägen hem. Medan Thyra sov och Leia utforskade Thyras rum smidde jag och Camilla lite semesterplaner :)


Thyra är däckad av all lek, då passar Leia på att testa Thyras leksaker :)

 

 

Dagen gick som alltid när vi träffas alldeles för fort, men jag hoppas vi ses snart igen! Jag fick en jättefin födelsedagspresent av Camilla - ett armband från SNÖ. Sååå fint och alldeles för mycket! Tack bästa, söta vännen ♥



T A C K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0